Działasz w branży e-commerce? Wykorzystaj potencjał taśmy z nadrukiem

Zaistnienie w branży e-commerce jest dziś znacznie trudniejsze niż kilkanaście lat temu. Doskonale wiedzą o tym przedsiębiorcy, którzy próbują dotrzeć ze swoimi produktami do potencjalnych klientów. Istnieją jednak narzędzia, które mogą w tym pomóc. Jednym z nich jest taśma z nadrukiem. I choć jej podstawowe przeznaczenie jest zupełnie inne, niż to, które zamierzam Wam przedstawić, warto poznać potencjał, jaki w niej drzemie.

Taśmy z nadrukiem nie wydają się produktem wyjątkowym ani zaskakująco innowacyjnym. Wręcz przeciwnie – wiele osób patrząc na nie, nie zdaje sobie sprawy, że dzięki nim można prowadzić takie działania jak budowanie tożsamości marki i nawiązywanie trwałych relacji z klientami. Tymczasem jak się okazuje, prosty produkt ma przed sobą wiele ważnych zadań. O tym, jak wykorzystać taśmy  z nadrukiem w branży e-commerce, piszę poniżej.

Podstawowa funkcja

Jak nietrudno się domyślić, podstawowym zadaniem taśmy klejącej z nadrukiem jest zabezpieczanie przesyłek na czas transportu. Ich właściwości klejące są identyczne z tymi, jakie charakteryzują zwykłe taśmy pakowe. Służą więc do zaklejania kartonów tekturowych i innych opakowań, w których umieszczany jest towar. Mają być trwałe i umożliwiać bezpieczne dotarcie przesyłki do miejsca docelowego, ograniczając przy tym ryzyko przypadkowego otwarcia paczki.

Nowi klienci

Ponieważ nadruk taśmy zwykle ma charakter reklamowy, a podczas transportu pozostaje widoczny dla wielu osób pośredniczących w dostawie przesyłki, istnieje szansa, że zamieszczony przekaz dotrze do tych ludzi i pozostanie w ich świadomości na dłużej. Dzięki temu przedsiębiorca może zwiększyć swoje szanse na poszerzenie grupy klientów.

Budowanie świadomości marki

Dokonując zakupów w Internecie, nie zawsze pamiętamy nazwę sklepu, w którym dokonaliśmy transakcji. Taśmy z nadrukiem bardzo pomagają w utrwaleniu takiej wiedzy. Oklejona taśmą przesyłka, kiedy dotrze już do adresata, dzięki nadrukom z logo i nazwą sklepu, może zostać podświadomie przez niego zapamiętana, a to z kolei pomaga w budowaniu świadomości marki wśród klientów.

“Wiem, co jest w środku”

Wielu klientów z niecierpliwością oczekuje na swoje przesyłki. Zakupy przez Internet są dziś tak powszechne, że niejednokrotnie w tym samym czasie do jednego odbiorcy wędruje ich kilka. Taśma z nadrukiem często ułatwia identyfikację przedmiotów znajdujących się wewnątrz paczki, zanim jeszcze ta zostanie otwarta.

Wygląd paczki też jest ważny

Wbrew pozorom od tego, jak wygląda przesyłka, zależy bardzo wiele. Zwykła taśma pakowa, jeśli zostanie odpowiednio dobrana do rodzaju opakowania, z pewnością dobrze zabezpieczy paczkę na czas transportu. Co więcej, może nawet zapewnić jej estetyczny wygląd, jednak czy będzie on też elegancki? Taśmy z nadrukiem nadają przesyłkom zupełnie innego, ciekawego wyglądu. Pozwalają na ich personalizację i identyfikację marki.

Bądź profesjonalistą

Wielu klientów lubi wiedzieć, że ma do czynienia z rzetelną firmą. Taśmy  z nadrukiem często odbierane są jako świadectwo profesjonalizmu przedsiębiorcy. Dbałość o taki, z pozoru mało znaczący szczegół, jak nadrukowane na taśmie logo, musi przecież wynikać z tego, że mamy do czynienia z odpowiedzialnym sprzedawcą, który dba o interesy swoje i swoich klientów.

Taśmy z nadrukiem mają wiele zalet, które trudno streścić w tak krótkim artykule. O tym, że warto je stosować wiedzą zazwyczaj przedsiębiorcy, którzy w branży e-commerce działają już długo. Co warte zapamiętania, są narzędziem, które może przynieść wiele korzyści, ale niedużo kosztuje. Dzięki temu ich zakup nie przekracza możliwości zarówno dużych, jak i małych przedsiębiorców.

Ocena

You may also like

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge